Een klacht indienen?

bent u niet tevreden?

Bijdevaate besteedt veel tijd en zorg aan een goede relatie met haar klanten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden over ons bent. Is dit het geval, dan horen we dit graag.

In eerste instantie neemt u contact op met de medewerker die u heeft gesproken of waarvan u een brief heeft gekregen. Wij weten uit ervaring dat na dit contact de onvrede vaak is weggenomen.

klacht indienen

Is dit niet gelukt, dan kunt u een klacht indienen. Dit kan online via het onderstaande klachtenformulier of schriftelijk aan:

bijdevaate verzekeringen b.v.
t.a.v. klachtencoördinator
postbus 26
4300 aa zierikzee

Bijdevaate hanteert een interne klachtenprocedure, waardoor wij uw klacht zo adequaat mogelijk kunnen verhelpen. Onze klachtencoördinator neemt uw klacht in behandeling namens de directie.

klachteninstituut

Bent u onverhoopt toch niet tevreden met de wijze waarop wij uw klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u zich wenden tot het KiFid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) via telefoonnummer 070-3338999 of www.kifid.nl. Ons kantoor is bij KiFiD aangesloten onder nummer 300.002110.

Kifid is een onpartijdig loket voor het beslechten van klachten en geschillen van consumenten en financiële dienstverleners.

uw klacht indienen